Η απλοποίηση της εξυπηρέτησης των δημοτών

Για τα νέα δεδομένα που ισχύουν σε ότι αφορά την δημοτών αναφέρεται ο δήμος Τρικκαίων σε ανακοίνωσή του.

Για τα νέα δεδομένα που ισχύουν σε ότι αφορά την δημοτών αναφέρεται ο δήμος Τρικκαίων σε ανακοίνωσή του.
Όπως επισημαίνεται, «Με ένα κλικ ή 10 ψηφία στο τηλέφωνο, ο κάτοικος του Δήμου Τρικκαίων μπορεί πλέον να εξυπηρετηθεί για φωτισμό, καθαριότητα, πράσινο, επισκευή υποδομών. Και με τον ίδιο τρόπο, να έχει ένα πιστοποιητικό στην πόρτα του σπιτιού του!
Το γνωστότερο και ως «20000» αποτελεί τη βασική τηλεφωνική και ηλεκτρονική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών που κατοικούν στον Δήμο Τρικκαίων. Σε συνδυασμό με το delivery πιστοποιητικών και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, ο πολίτης διαπιστώνει βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών».
Πόσους έχει εξυπηρετήσει;
Η «Γραμμή Δημότη» με βάση τα στοιχεία που δίνει ο δήμος στη δημοσιότητα:
- έχει εξυπηρετήσει 5.095 πολίτες, από τους 7.486 που απευθύνθηκαν σε αυτή
- έχει επιλύσει το 93,95% των αιτημάτων για ηλεκτροφωτισμό εντός του 2017
- ικανοποιεί τα μισά περίπου αιτήματα (41,3%) σε διάστημα μικρότερο της εβδομάδας
-  έχει προωθήσει την αποκομιδή 1.856 ογκωδών απορριμμάτων
- έχει επιλύσει 2.459 αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
- έχει συμβάλλει στην αύξηση κατά 34 και 44 φορές αντιστοίχως, των αιτημάτων για επίλυση θεμάτων συντήρησης υποδομών και πρασίνου
- μειώθηκε κατά 96,5% ο χρόνος απόκρισης στα αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
- επιλύθηκε το 81,05% των αιτημάτων για θέματα πρασίνου το 2016
- λιγότερα αιτήματα πλέον επιλύονται σε διάστημα άνω του 15ημέρου: από το 57,4% του 2015 στο 40,5% του 2017 - και μάλιστα για περισσότερα αιτήματα
Πώς επικοινωνεί ο πολίτης;
Τηλεφωνικώς:
Καλώντας το 2431020000, συνομιλεί με την υπάλληλο, αναφέρει όνομα, αριθμό τηλεφώνου, περιοχή και είδος προβλήματος
Ηλεκτρονικώς  (Α)
Ο πολίτης στέλνει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση 20000@trikalacity.gr, όπου γράφει επίσης όνομα, αριθμό τηλεφώνου, περιοχή και είδος προβλήματος
Ηλεκτρονικώς  (Β)
Μέσω της ειδικής ιστοσελίδας που δημιούργησε ο Δήμος Τρικκαίων, την  «20000.trikalacity.gr» ο ίδιος ο πολίτης γίνεται άμεσος καταγραφέας του προβλήματος, του πιθανού τρόπου επίλυσής του, της τοποθέτησης του στον χάρτη, ακόμη και της προσθήκης φωτογραφίας!
Με app (εφαρμογή) στο κινητό
Ο Δήμος Τρικκαίων, στο πλαίσιο του Smart City δημιούργησε το Trikala Check App. Μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές (τάμπλετς), που προσφέρει ακόμη μία δυνατότητα διασύνδεσης με τις υπηρεσίες του Δήμου.